Zgłoś szkodę

Blacharstwo, lakiernictwo, mechanika

Serwis jest przygotowywany do wejścia ISO i spełnia wszelkie wymogi i standardy Unii Europejskiej.

Posiadamy również certyfikacje importera Skoda Auto Polska S.A. dla napraw powłok lakierniczych. W swojej bogatej ofercie dysponujemy m.in.:

  • samochodami zastępczymi,
  • własnym zamkniętym parkingiem dla klientów,
  • kompleksowym biurem obsługi klienta

W swej działalności firma przeszła wiele etapów rozwojowych.
Od ponad 10 lat jest stworzony tzw ciąg technologiczny napraw, który rozpoczyna się na mechanice , poprzez stanowisko napraw blacharskich a konczy się na lakiernictwie.

Dział mechaniczny posiada dwa stanowiska, gdzie następuje demontaż głównych podzespołów samochodu konieczny do naprawa blacharskich. Demontowane są głównie: silniki, zawieszenia przednie i tylne oraz osprzęt samochodów. Następnie samochody przechodzą przez tapicernię i magazyny tapicerek na stanowiska blacharskie wyposażone w trzy najnowszej generacji stoły blacharskie.

1

2

Pierwszy stół przeznaczony jest do samochodów uderzonych przodem lub tyłem przed osią, nie wymagających ciągłych pomiarów. Stanowisko drugie przeznaczone jest do uderzeń silnych czołowych z kanałem do stałych pomiarów karoserii oraz stanowisko trzecie do wszelkich uderzeń bocznych.

Wszystkie stanowiska blacharskie obsługiwane są przejezdną zgrzewarką wieloczynnościową, posiadającą 15funkcji naprawczych oraz półautomatami spawalniczymi. Samochody po zakończonych pracach blacharskich przemieszczane są w systemie zamkniętym z hali wstępnego przygotowania do lakierowania.

3

4

Stanowisko to posiada osobne źródło zasilania wody, stałej temperatury oraz stanowisko do wstępnego natrysku z kurtyną powietrzną. Samochody są lakierowane w bezpyłowej komorze lakierniczej o przepływie powietrza 20tys. M3/ H. W kabinie zainstalowany jest system 8 dysz do suszenia lakierów wodnych, powietrze podawane jest z kompresora śrubowego przez osuszacz powietrza i filtr DEVILBISS DVFR-2 czyszczący powietrze do 0.01 mikrona.

Do lakierowania używamy pistoletów marki: Devilbiss GTI 110, IWATA W400 WB, w pracach przygotowawczych wykorzystujemy szlifierki oscylacyjne DYNABRADE, zalecane przez techników AKZO-NOBEL .

6

7

W ramach współpracy z AKZO-NOBEL nasi pracownicy odbywają cykliczne szkolenia w ośrodku szkoleniowym w Warszawie.
Warto zaznaczyć, że 20 czerwca 2007r. nasza firma jako pierwszy warsztat podwykonawczy w Polsce otrzymała Certyfikat ze Skody Auto Polska na naprawy Blacharsko-Lakiernicze.

Cały proces technologiczny oraz funkcjonowanie firmy jest pod stałym nadzorem 12 kamer oraz profesjonalnego systemu alarmowego w celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa powierzonych samochodów.